Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

En aning upprörd....

Av Petra - 25 oktober 2009 01:21

Nu när Bloggagratis förvandlat sig till Bloggplatsen har de börjar med reklam på bloggarna. När jag startade blogga 2007 gjorde de stor affär av att vara en av de få bloggplatser utan reklam.

Kanske dags att flytta Rynkar på näsan


 
 
Ingen bild

Maria

25 oktober 2009 10:51

Ja inte så kul med ofrivillig reklam

 
Sussi

Sussi

25 oktober 2009 15:54

Även jag valde bloggagratis för att det inte var någon reklam! Som tur var så verkar det bara finnas reklam i det senaste inlägget man gör! Jag får se om man ledsnar eller kan stå ut..
Men finns det nån bloggställe kvar som inte har reklam nu?

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
marsipanen

marsipanen

25 oktober 2009 16:09

gisses här händer det massor. Semlor-för tidigt (för sent?), julmust . okej då.. man ska väl hinna tröttna, rånad butik hoppas nya ägeren ångra sig, soffor är väl till för hundar/katter (har jag missuppfattat nå´t?) och reklamen är skrutt, vill man ha bort den tror jag man ska hosta upp runt 20 i månaden.. usch. wordpress är fortfarande fri från reklam (tror jag)
Men skön söndag iaf, kramis!

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hon på berget

25 oktober 2009 17:08

Sussi: blogger (blogspot) har inte heller reklam, om man inte vill absolut ha det.

 
Christina

Christina

25 oktober 2009 23:29

Jag gillar inte heller reklam, just nu stirrar jag på Swedbanks som säger att jag ska älska min pension. Tror inte det.

Varken blogspot eller wordpress har reklam om man inte vill det.

http://stribergsstation.blogspot.com

 
Petra

Petra

26 oktober 2009 00:32

Jag ska fortsätta blogga här ett tag till men blir reklamen mer och störande så tänker jag hitta ett annat hem för bloggen. Jag var på väg att flytta igår när jag upptäckte reklamen men funderar lite på hur länge Blogspot eller Wordpress kommer vara reklamfri.

http://aileenonisse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 9 oktober 2011 12:04


 

Av Petra - 6 oktober 2011 20:58

Vilken dag! Började morgonen med att läsa på paddan att i-hjälten fått kasta in handduken   Steve Jobs 1955-2011   Väntat men så ohyggligt tråkigt. Sitter här med iMac, iPad och iPhone..... Är det roliga slut nu eller finns det fler som ha...

Av Petra - 15 september 2011 14:57


Det visade sig att jag har samma förmåga som Terje Hellesö att råka på lodjur lite överallt Det oskygga lodjuret dök upp mitt på Sergelstorg när de spelade klasssisk musik och delade ut gratis kramar. Lodjur vill också ha kultur och kärlek!   ...

Av Petra - 6 september 2011 21:37


Grabben här tycker lite synd om sig själv för att han inte fått någon mat i dag. Men det får man inte från en matte som har fått skura golv och tvätta mattor bara för att han har slafsat i sig något mindre bra som han hittat ute. Men lite konsti...

Av Petra - 5 september 2011 21:21


Har fått nya lekkamrater hemma, Ipad och Macbook. Ipaden och jag blev genast bästa vänner och jag håller sakta men säkert på att lära känna Macen. Tycker att den har lite små konstigheter för sig eftersom jag är van vid PC. Men jag antar att man...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards