Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Petra - 23 oktober 2009 21:44

Husses gamla butik rånades tidigare i veckan.

Är vi förvånade?

Nej, inte alls.

Den nya ägaren valde att inte ha kvar den gamla vaktpersonalen när han tog överFoten i munnen Undrar om han ångrar sig i dag?

  

Här ligger nu Tyresös bästa vaktpersonal som har blivit riktiga soffpotatisar sedan de tvingades ut i arbetslösheten för 6 veckor sedan.

Av Petra - 23 oktober 2009 16:03

På jobbet dricker jag en hel del kaffe med mjölk. Innan jag fick influensa köpte jag ett paket mellanmjölk med bäst föredatum 9:e okt. När jag var tillbaka på jobbet var mjölken kvar och eftersom jag inte är särskilt kräsmagad så testade jag om den fortfarande var fräsch. Inga problem!

   I dag, 14 dagar efter bäst föredatumet, tog vi sista slurken i kaffet. Inga problem då heller. En bra kossa de haft till den mjölken Skrattande

Till lunch blev det sallad.      

Förstår inte riktigt vad det var i den salladen som gjorde den så sportig, någon som vet?


I förra veckan blev jag en aning sur över juldekorationerna som redan kommit fram men det finns en positiv sak med det. Mitt säsongsbetonade missbruk kan  återupptas igen Skäms

  



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards