Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Petra - 9 oktober 2009 21:07

Tillbaka från de döda....nja en lätt överdrift, men det känns lite grann så.

Trots att jag verkligen har försvarat de stackars grisarna och t.o.m låtit dem ha sin "försvarsmusikvideo" här på bloggen förra månaden så blir man själv däckad av influensan.

Nu vet jag ju inte om det var svininfluensan eller "vanlig" influensa, men utslagen har jag varit. Feber, ont i kroppen och en huvudvärk som fick mig att längta till ett migränanfall. Jag missade t.o.m.  Englunds premiär som ständige sekreterare. Hundarna har flytt hemmet och kommer hem när de har en matte som orkar gå ut med dem igen.


Så där, nu har jag gnällt klart och ska försöka äta ikapp alla kalorier som jag har förlorat de dagar jag levt på lite vatten (herregud vad eländig jag kan låta Gråter) och framtförallt ta igen all förlorad datortid.


Har det hänt något i bloggvärlden?




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards