Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Petra - 15 oktober 2009 11:33

Eftersom jag lyckats sänka mina kollegor så hade jag extra bråttom på morgonen eftersom jag jobbar själv.

Då vägrar helt plötsligt Aileén att gå ut.

Hon anser sig nu vara en stor årkesterstjärna och tycker inte att hon kan visa sig hur som helst utomhus. Det kan ju komma fans och få syn på henne och då ska hon oxå se ut som en idol.

  

Hon vägrade helt enkelt ha sitt vanliga gamla koppel utan insisterade på att få ha sitt specialbeställda italienska läderkoppel med stenar på. De bärnstensfärgade stenarna matchar hennes ögon så bra tycker hon. Dessutom ville hon att jag skulle föna pälsen på henne så att inte all päls döljde halsbandet utan bara lockade sig lite snyggt runt om det. Men där satte jag faktiskt stopp, någon måtta får det väl vara?

När vi äntligen kom tillbaka efter morgonpromenaden (inte ett enda fan i sikte) så ville hon att jag skulle ställa fram färg och papper till henne så hon kan träna på att göra autografer, dvs tassavtryck under dagen.

Undrar hur detta skall sluta?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards