Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Han fick sin vilja fram

Av Petra - 18 oktober 2009 00:11

När jag kollar i bloggen så ser jag att det i dag är ett år sedan vi bestämde att Kissen (han hette Killen på den tiden ) skulle flytta hit på prov.

Man kan väl säga att prövotiden är slut för länge sedan och att det har fungerat utmärk.

Kissen tror numera att han är hund och vill bli behandlad som en. I dag upptäckte jag att när jag gick ut med byrackorna så står han och skriker hemma.  Men jag har inga planer på att låta honom följa med på promenad för det blir så jobbigt när vi träffar alla andra hundpolare ute.

Men för att visa honom att han är en i hundgänget så får även han sitt namn på bloggen.

Fast Kissen är ju inte mycket till hundnamn.....

 
 
Ingen bild

Sonja

18 oktober 2009 11:12

Grattis Kissen ! Bra att du stod på dej !

 
Ingen bild

Karin

18 oktober 2009 11:20

Bra, det var på tiden. BIlden då? Va?

 
Sussi

Sussi

19 oktober 2009 07:40

Självklart ska ju även kissen få sitt namn i din blogg.. Det är ju diskriminering annars ju hihi
Vad kul att det gick så bra för kissen när han kom till eran familj. Det är inte alla hundar som accepterar en katt på det sättet..

Vilket bra knep att säga att hundarna har skabb hihi
Då blir dom allt bra oroliga och det kan dom få vara, tycker jag!!

Ha en bra dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni ,C0la

lotta med Juni ,C0la

20 oktober 2009 09:05

vilken tur att han vart kvar:)...hihi klart han ska va med på bloggnamnet:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

20 oktober 2009 21:30

Äntligen!!!!

http://stribergsstation.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 9 oktober 2011 12:04


 

Av Petra - 6 oktober 2011 20:58

Vilken dag! Började morgonen med att läsa på paddan att i-hjälten fått kasta in handduken   Steve Jobs 1955-2011   Väntat men så ohyggligt tråkigt. Sitter här med iMac, iPad och iPhone..... Är det roliga slut nu eller finns det fler som ha...

Av Petra - 15 september 2011 14:57


Det visade sig att jag har samma förmåga som Terje Hellesö att råka på lodjur lite överallt Det oskygga lodjuret dök upp mitt på Sergelstorg när de spelade klasssisk musik och delade ut gratis kramar. Lodjur vill också ha kultur och kärlek!   ...

Av Petra - 6 september 2011 21:37


Grabben här tycker lite synd om sig själv för att han inte fått någon mat i dag. Men det får man inte från en matte som har fått skura golv och tvätta mattor bara för att han har slafsat i sig något mindre bra som han hittat ute. Men lite konsti...

Av Petra - 5 september 2011 21:21


Har fått nya lekkamrater hemma, Ipad och Macbook. Ipaden och jag blev genast bästa vänner och jag håller sakta men säkert på att lära känna Macen. Tycker att den har lite små konstigheter för sig eftersom jag är van vid PC. Men jag antar att man...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards