Alla inlägg den 23 september 2009

Av Petra - 23 september 2009 21:38

Efter som de fyrbenta i familjen verkar tro att de kan ta över min säng så får jag väl ta i med hårdhandskarna.

   Jag har köpt nya härliga satinlakan som jag absolut inte kommer att dela med dem. Kommer att se till att jag får krypa ner där utan att ha päls mellan lakanen i kväll.

   Men eftersom jag är en hård (hahaha) men rättvis matte så har jag även försett hundsängen med ny pläd. Men de verkar inte uppskatta mina ansträngningar utan verkar föredra sin gamla slitna pläd istället. De har inte så mycket som lämnat ett tassavtryck på pläden ännu.


När jag ändå är inne på ämnet heminredning så kan ni ju njuta av foton på min ljuskrona som hänger på balkonen.

   Det verkar inte som stearinljusen uppskattar den starka solen som skiner på dagarna



Nu är det snart dags att gå och lägga sig med en bok som sällskap, istället för

(O)djur, och njuta av att jag slipper traska omkring på bokmässan under morgondagen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards