Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Pärlan

Av Petra - 3 maj 2010 21:13

Att Aileén är min lilla pärla har väl alla bloggläsare förstått, men nu har hon även blivit pärlad.

  

Det är Christina som behövde en paus från ritbordet som har pärlat Aileén men tyvärr gör fotot inte tavlan rättvisa för det gick inte att fota rakt framifrån för plattan är inglasad. Men nu är pärlaileén det första besökare ser när de kommer hem till oss. Nja...... det första en besökare ser och känner är två riktiga byrackor som tampas om att undersöka gästen   


I går kväll fick jag syn på dessa små som försöker få lite plats bland alla vitsippor

  

Nu är verkligen våren här på allvar.




 
 
Yrsa

Yrsa

4 maj 2010 10:23

Livet är orättvist - vi har inga vitsippor - bara snö - åtminstone på min gård, men nästa vecka ska vi köra söderut - ända ner till där jag är född och då kanske vi får se fina blommor. Vi kanske passerar där du bor Nisse - tänk om jag skulle hoppa av?/Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Kicki

Kicki

4 maj 2010 22:04

Åh vilken fin tavla! =) Jättekul att ha sina älsklingar förevigade på väggen! Jo det finns ju en massa barmarksvagnar mm men just nu försöker jag träna ner hundarnas kondition så att de ska vara redo att ta det lugnt o slappa isommar när värmen kommer och det aldrig blir svalt nog att köra. O vi är inte så vansinnigt aktiva som man kan tro, nog blir det några timmar per dag men alla hundar aktiveras inte varje dag utan vi växlar och byter lite. Vissa dagar är alla igång, andra dagar kanske 2-3 stycken osv...Man skulle behöva bli miljonär och sluta jobba!

http://www.kickestina.se

 
Sussi

Sussi

5 maj 2010 07:42

Vi har funderat länge på att få Doris avporträtterad men inte fått tummen ur än..
Det är så kul med alla dessa minnen.

Ha en fin dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

5 maj 2010 10:46

Nu fattas bara 3 pärlplattor: Nisse. Katten och Petra, den sista ser jag fram emot!

 
Petra

Petra

5 maj 2010 16:07

Maria, om jag eller någon annan pärlar mig så lovar jag att du ska få plattan så du kan ha den hemma eller kanske på arbetsplatsen ; )

http://aileenonisee.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 9 oktober 2011 12:04


 

Av Petra - 6 oktober 2011 20:58

Vilken dag! Började morgonen med att läsa på paddan att i-hjälten fått kasta in handduken   Steve Jobs 1955-2011   Väntat men så ohyggligt tråkigt. Sitter här med iMac, iPad och iPhone..... Är det roliga slut nu eller finns det fler som ha...

Av Petra - 15 september 2011 14:57


Det visade sig att jag har samma förmåga som Terje Hellesö att råka på lodjur lite överallt Det oskygga lodjuret dök upp mitt på Sergelstorg när de spelade klasssisk musik och delade ut gratis kramar. Lodjur vill också ha kultur och kärlek!   ...

Av Petra - 6 september 2011 21:37


Grabben här tycker lite synd om sig själv för att han inte fått någon mat i dag. Men det får man inte från en matte som har fått skura golv och tvätta mattor bara för att han har slafsat i sig något mindre bra som han hittat ute. Men lite konsti...

Av Petra - 5 september 2011 21:21


Har fått nya lekkamrater hemma, Ipad och Macbook. Ipaden och jag blev genast bästa vänner och jag håller sakta men säkert på att lära känna Macen. Tycker att den har lite små konstigheter för sig eftersom jag är van vid PC. Men jag antar att man...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards