Alla inlägg den 24 september 2009

Av Petra - 24 september 2009 21:26

Nja....kanske inte.

Men igår kväll så ramade jag faktiskt in en tavla som jag köpte i samband med att jag gjorde förra årets julkort.

Första gången jag gjorde speciella julkort var 2007 då det kom en fotograf från Gladatassen och fotade den snyggaste hunden i Tyresö, dvs Aileén. Då blev det julkort, klistermärken och en stor tavla på duk.

Året därpå så hade ju Nisse flyttat in och då gjorde jag samma sak igen fast fotade själv.

I dag när jag läste Christinas blogg så har hon hittat en websida där man kan mixtra med bilderna själv och få det ut som acrylmålningar. Livet är fullt med små sammanträffanden.

I år vet jag inte vad jag ska hitta på för kul julkort men jag har mina funderingar....

Tills dess får ni njuta av dessa vackra tavlor Skrattande Klicka på dem så blir de större.

 

Jag såg precis nu på Gladatassen att de har nya produkter, bl.a kan man få sina älsklingar målade på oljeduk för ca 2500:- men det blir det absolut inte som julkort.

Av Petra - 24 september 2009 14:13

...såg det ut så här utanför mitt jobb. Plötsligt kom en stor hagelskur och förvandlade sensommaren till vinter för ett tag.

    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards