Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Livet har sin (o)ljusa stunder...

Av Petra - 20 maj 2009 23:34

Aileéns små ålderskrämpor försvann ju snabbt.

Jag däremot gjorde något dumt i måndags och överansträngde kroppen.

Inflammation i varenda liten muskel som finns och kan knappt sitta och ännu mindre ligga. Jobba går alldeles utmärkt eftersom jag kan stå hela dagarna.

Fullproppad med smärtstillande sitter jag och försöker sova lite i mina sköna fåtöljer (sänder en tacksam tanke till familen på berget).

Tur att jag har så mycket roliga bloggar att läsa ; )

Som sirap på moset (jo, jag är uppväxt med det eftersom mamma är från Skåne) så är Nisse just  nu bara 35 kg hormoner. Tydligen en massa löptikar i området. Jag funderar på att droga husse och kidnappa Nisse till veterinärer så får de göra ett "litet ingrepp". Eller är det något som vill ha lite snygga golden-valpar? Tyvärr helt avsaknad av intelligens men de kommer bli vääääldigt söta och snälla och dregla litervis.

 
 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

21 maj 2009 07:07

haha nää, det räcker med EN retriver i huset;)
hmm, tänkte inte på det där med Casper, men så skulle det ju naturligtvis ha vart;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

21 maj 2009 09:24

Aha, nu förstår jag att pinglan till höger i din presentationsbild är den grekiska hunden, så fin hon ser ut!
En riktig hunden hund :)

"Sirap på moset", har jag inte hört förut, det lät snäppet bättre än grädd-varianten ;)

Nu ska jag gå bakåt i din blogg och se om jag kan hitta fler bilder på pinglan.

Hoppas din muskelinflammation ger sig snart, det lät jobbigt.

http://stribergsstation.blogspot.com

 
Christina

Christina

21 maj 2009 09:42

Ah, nu har jag hittat bilder och den på Aileen när hon försöker rymma från hundhemmet i Grekland...jag förstår att ni bokade henne !!!
Nisse är fin han med, men det är något lite extra med pinglan ;)

Sen upptäcker jag att du också är ett Achmed-fan, kul :D

http://stribergsstation.blogspot.com

 
lOTTA

lOTTA

22 maj 2009 16:53

myyysigt med kottarna:)DE är ju så himla fina tycker jag o såååå söta små ansikten:)OK, pannakakor äter vi ganska ofta..o kattmat har vi ju oxå hemma:)DET ska den få!

http://juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 9 oktober 2011 12:04


 

Av Petra - 6 oktober 2011 20:58

Vilken dag! Började morgonen med att läsa på paddan att i-hjälten fått kasta in handduken   Steve Jobs 1955-2011   Väntat men så ohyggligt tråkigt. Sitter här med iMac, iPad och iPhone..... Är det roliga slut nu eller finns det fler som ha...

Av Petra - 15 september 2011 14:57


Det visade sig att jag har samma förmåga som Terje Hellesö att råka på lodjur lite överallt Det oskygga lodjuret dök upp mitt på Sergelstorg när de spelade klasssisk musik och delade ut gratis kramar. Lodjur vill också ha kultur och kärlek!   ...

Av Petra - 6 september 2011 21:37


Grabben här tycker lite synd om sig själv för att han inte fått någon mat i dag. Men det får man inte från en matte som har fått skura golv och tvätta mattor bara för att han har slafsat i sig något mindre bra som han hittat ute. Men lite konsti...

Av Petra - 5 september 2011 21:21


Har fått nya lekkamrater hemma, Ipad och Macbook. Ipaden och jag blev genast bästa vänner och jag håller sakta men säkert på att lära känna Macen. Tycker att den har lite små konstigheter för sig eftersom jag är van vid PC. Men jag antar att man...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards