Alla inlägg under februari 2009

Av Petra - 8 februari 2009 11:48

Kissen gör allt för att ligga så nära Nisse som möjligt. Nisse tycker att han är lite för närgången eftersom han hellre delar säng med Aileén.

Men så här trötta blev de efter att ha sett Disneyfilmen Bolt, där det var en gul hund och en svart/vit katt som var hjältar.

Där förekom oxå en hamster men jag hoppas att jag slipper skaffa en till dem.

Av Petra - 7 februari 2009 18:12

Jag tänker absolut inte titta på denna helvetesföljetong.

Har laddat med senaste Disneyfilmen (jo, jag är nog lite barnslig) och tänker nog städa lite. Fast bara lite.

Av Petra - 4 februari 2009 20:59

Kompisen som är några dagar äldre (många dagar!) fyller år i dag och firar födelsedagen i Egypten.

Är inte alls avundsjuk.......inte alls.

Av Petra - 2 februari 2009 21:45

I helgen gjorde jag äntligen slag i saken - rensade skogarderoben.

För mer än ett år sedan var jag på Ikea och köpte fina skokartonger till alla mina skor. Kartonger där ena sidan är av genomskinlig plast så man kan se sina skor.

Innan dess låg mina skor prydligt kvar i sina kartonger staplade i garderoben.

Nu när jag äntligen kom till skott med att byta ut kartongerna upptäckte jag till min förtjusning/fasa att jag hade sex par skor som jag aldrig använt.

Helt glömt bort dess existens i garderobens mörker.

Samtliga sex  par var festskor med hög klack men som tur var i olika kulörer.

Och precis sådana skor som jag nästan aldrig använder.

Så om någon med stl. 37 vill ut och festa i nya snygga skor så hör av er.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards