Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Petra - 20 februari 2009 15:13

Min lediga dag tillbringar jag med att surfa på favoritbloggarna.

Den här underbara videon hittade jag på Silverfiskens  blogg.

Vill man veta hur det är på andra sidan jordklotet samt få en inblick i huvudet på personen som fixade annonsen för världens mest eftersökta jobb så ska man följa hans blogg.

Av Petra - 20 februari 2009 14:34

De nyupptäckta släktingarna har ordat en smaskig tävling för alla godissugna hundar. Gå in och kolla Timmys sida och tävla om en påse gott (tror jag iaf - tänker inte smaka) hundgodis. Kolla också in alla fina foton på Timmy. Där kan man faktiskt se att det finns en likhet mellan brorsans alla pudlar - nosen. Jag tycker iaf att nosen är likadan på alla Sexy leg's pudlar........ ja, iaf de som jag har sett, vilket säkert är ett fåtal.

Av Petra - 20 februari 2009 14:17

Den 9:e januari i år fick jag mitt 3:e diskbråck i nacken. Sedan den 12:e januari har jag varit hel- resp. deltidssjukskriven en tid.

I dag kom det anmälningsblanketter från Försäkringskassan.

Det ska bli intressant och se när, men framförallt OM, jag får sjukersättning från dem.

Det kan vara så att jag har fördommar mot den hårt prövade kassan men var med och gissa i omröstningen här till höger.

Den som gissar rätt får all min beundran över att ha listat ut hur Försäkringskassan fungerar och bor ni dessutom i närheten bjuder jag på glass på Ben & Jerrys. Kanske för alla försäkringspengar : )

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards