Alla inlägg den 22 december 2008

Av Petra - 22 december 2008 17:31

Kära Tomten!

Får man önska sig något fast man passerat barnstadiet?

I så fall kommer min önskelista här:

* Att det ska sluta regna och kanske bli någon minusgrad så jag slipper bada hundarna efter varje promenad.

* Jag önskar att alla raketer och smällare mirakulöst försvinner så jag kan ta ut Nisse i lugn och ro.

* Vill även få lite energi så jag orkar ta mig ur sängen nu när jag är ledig i två veckor

* Önskar att Kissen inser att man kan få klippa mer än en klo åt gången.

* Dagarna efter julafton önskar jag mig massor av bra film på tv, en varm filt och lugn och ro samt att ögonen orkar hålla sig öpppna för att läsa alla böcker som ligger och väntar.

* Sedan vore det ju fantastiskt om man slapp dyra veterinärräkningar och reparationskostnader under 2009 (ja, ja, det är för mycket begärt, jag vet)

* Nu kom jag på att jag faktiskt skulle vilja ha en julgran på balkongen, men det är för sent nu....

* Det får gärna sluta blåsa ute...

* En bra ljudbok att lyssna på under de långa promenaderna i det fina vädret. Det mesta som kommit ut den senaste tiden är bara skit.


Det är nog bäst att jag slutar den här gnälliga listan annars kommer tomten aldrig mer att hälsa på mig även om jag sätter ut tomtegröt på balkongen.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards