Alla inlägg den 7 december 2008

Av Petra - 7 december 2008 23:13

I helgen har jag bl.a

Köpt en julklapp

Tvättat två hundfiltar

Dammsugit två gånger

Ätit alldeles för mycket onyttiga godsaker

Tvättat sex stora hundhandukar

Klippt 28 hundklor

Borstat två hundar

Tvättat två trasmattor

Börjat lyssna på två st. dåliga böcker och snabbt avslutatat lyssningen

Läst en bok om bemötande

Börjat på Boktjuven.... verkar seg

Besökt dottern och ätit av hennes goda lussekatter

En av dotterns katter har blivit handlöst (tasslöst?) förälskad i Nisse

Skruvat ner ljudet på datorn flertalet gånger för att hundvalparna väsnas

Lyssnat på cd:n med fyverkeriet ca fyra gånger

Haft doftljus tänt säkert 10 timmar

Sett Stjärnor på is

Sett två dvd-filmer och försökt se en tredje men då strulade dvd-spelaren

Har motstått lusten att köpa en Iphone (favorit i repris)

Målat naglarna röda

Ätit för  många mandariner = halsbränna

Sett två repriser av Morgonsoffan på SVT Play

Tagit fram mina fina handmålade julkulor och undrar hur f-n jag fäste de STORA julkulorna på balkongen förra året

Krossat två julkulor med inbyggd belysning

Lyckats spruta ner hela köket med julmust - två gånger

Upptäckt en ny stängel på en orkidé som jag snart kommer lyckas döda

Rökt två cigaretter

Glömt bort att dricka glögg

Köpt en ananas

Lagat en slang på Tobi

Ställt klockan på ringning till måndag morgon

Under tiden jag skrivit det här har jag fått en pipande goseälg, en nalle och en tennisboll i knät av Nisse....


Livet leker!











Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards