Alla inlägg under maj 2010

Av Petra - 7 maj 2010 16:30

Tommy har en större katt än Nisse...

 

Läs om Tommys kisse på expressen.se


Kissen är oxå livsfarlig. Här försöker han kväva Nisse i sömnen genom att lägga sig över hans nos.

Livsfarlig

  



Av Petra - 5 maj 2010 21:52

   

I går åkte fästinghalsbanden på och lär sitta i ett halvår.


Själv sitter jag och läser Anders Hallgrens Den gamla hunden med tårar i ögonen. Det är bara att konstatera att Aileén har lite ålderskrämpor och jag har svårt att förlika mig med det.

Av Petra - 3 maj 2010 21:13

Att Aileén är min lilla pärla har väl alla bloggläsare förstått, men nu har hon även blivit pärlad.

  

Det är Christina som behövde en paus från ritbordet som har pärlat Aileén men tyvärr gör fotot inte tavlan rättvisa för det gick inte att fota rakt framifrån för plattan är inglasad. Men nu är pärlaileén det första besökare ser när de kommer hem till oss. Nja...... det första en besökare ser och känner är två riktiga byrackor som tampas om att undersöka gästen   


I går kväll fick jag syn på dessa små som försöker få lite plats bland alla vitsippor

  

Nu är verkligen våren här på allvar.




Av Petra - 2 maj 2010 11:23

   

Jag och dottern bytte diskmaskin, dvs hon fick min maskin och jag hennes diskställ.

Jag tror att jag gjorde bästa bytet.

Av Petra - 1 maj 2010 19:21

 

Då var semestern slut och byrackorna hemma igen.

Jag hade beställt två nybadade, borstade och väluppfostrade hundar men fick två skitiga vildingar och dessutom har Aileén börjat fälla.

Någon annan som vill låna dem några dagar eller veckor?  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards