Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Petra - 16 maj 2010 21:48

Åh, vad jag har väntat.

Aileén åkte hem till lillmatte i går kväll och lämnade mig alldeles ensam och sedan dess har jag bara vankat av och an och väntat.

Så kom hon äntligen  - Yrsa!

Hon är precis lika söt som jag sett på bloggen. Men vad mjuk hon är!

Som ett litet lambi-lamm eller som den mjukaste sidenpäls. Såg att matte blev lite avundsjuk på hennes päls men jag tycker att det är tuffare att vara manligt sträv. Eller hur?

   Yrsa hittade snabbt en äkta Tyresöpinne som hon ville bära på ett tag.

   Men då la jag mig i en dypöl och rullade runt lite för att imponera på henne.

   Visst ser hon impad ut?


         Sen fick jag med henne till en stor vattenpöl där vi hade jättekul. Jag tyckte att det var bäst att visa Yrsa hur man roar sig här i Tyresö.

   Jag vet att hon tyckte om det för hon ville inte gå upp fast hennes människor försökte på alla sätt och vis. Jag tror hon trivdes på våra ängar.

     Lite pussar blev det oxå men man får gå lite varligt fram med tjejer har matte sagt (och Aileén har lärt mig att vara artig och inte så påträngande)

   Titta! Yrsa ser nästan ut som mig på det här fotot.


   Sen fick hon låna mitt badkar fast hon ville inte bada tillsammans med mig. Det kanske man inte gör på första daten?

   Här ligger Yrsa och slappar i mitt kök medan människorna äter. De glömde bort oss så vi fick ingen mat   

   Tyvärr måste de åka iväg efter en stund men då var jag så trött så jag lånade mattes säng en stund.

   Men Aileén kom hem igen och undersökte mig noga. Jag luktade förhoppningsvis Yrsa men Aileén verkade inte ha något emot att jag hade tjejbesök här. Hon har tydligen varit ute hela dagen och badat och jagat ekorrar.


Nu funderar jag på hur jag ska komma till Piteå där Yrsa bor. Det måste ju funka om man ställer sig ute på stora vägen med en skylt runt halsen som det står Piteå på. Vad tror ni?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards