Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Petra - 8 juni 2009 20:58

Hade världens tur i dag när jag cyklade hem. Träffade på grannen som bara för några timmar sedan hämtat hem sin nya bebis.

Jag fick massor av härliga valppussar som luktar och smakar så ljuvligt.

Han tycker att den stora världen är jätteläskig och ville sitta i famnen hela tiden och eftersom jag inte är hans matte och måste fostra honom så fick han mer än gärna sitta i min famn. Speciellt tung var han ju inte ; )

Ramos  lilla valpmage såg ut som han svalt en stor köttbulle och jag försökte få ett fint kort på den, men han ville inte stå stilla så länge.

Trots att Ramos har ett alldeles nytt hem med nya föräldrar så har han haft en egen hemsida ett tag. Matte & husse har ju gått i väntans tider ett bra tag nu och hunnit med att inreda både fysiskt och cyberhem till honom.

I morgon ska vi gå och köpa en inflyttnings- eller snarare "home-coming" present till lillgrabben. Tror nog att Aileén och kanske framförallt Nisse vill överlämna den : )


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards