Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Petra - 3 juni 2009 21:16

Det gick bra att vicka på rumpan i dag på jobbet. Kan bero på att chefen är bortrest och därför inte har kunnat motta alla klagomål från upprörda föräldrar ; )

När jag kom hem fanns det ett paket på hallgolvet.

Innehållet fick mig att brista ut i asgarv - en minifoppatoffel för min Iphone!

Alla som läst bloggen ett tag vet att jag avskyr foppatofflor/crocks och ondgör mig på det flitiga användandet.

Det fanns ingen avsändare till paketet men jag hade mina misstankar att det kom från familjen på berget som är flitiga foppatoffelanvändare.

Slängde mig på telefonen för att få svar på om mina misstankar stämde. Men frun på berget skyllde på sin mamma. Fegt!

Familjen har varit i Finland på besök i kanske världen minsta byhåla och där har de tydligen sett denna mobilhållare.

Jag anar en konspiration!

Var ju tvungen att prova om den funkade till Iphonen och upptäckte att den faktiskt funkade bättre än min nuvarande hållare i skinn och på skoj hade jag den med på kvällpromenaden. Den kan nog även användas som hundtoffel vid behov ; )

Jag bugar och tackar hela familjen för min första (och förmodligen sista) crocks och ni kan glädja er åt att mina arbetskamrater kommer att få vansinnigt roligt åt min lilla toffel.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards