Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Petra - 27 mars 2009 17:59

Jag har hört att när man drömmer om att man tappar tänder så ska man få en massa pengar. Härom natten drömde jag om att jag tappade en massa tänder men inga pengar kom. Visserligen kom ju deklarationspapper hem som visade att jag får lite pengar tillbaka på skatten men de kommer ju inte förrän i juni. Lönetid är det ju också men det får man ju (som tur är) varje månad så det känns inte riktigt som det räknas.

Men i dag kom beskedet om att drömtydningen faktiskt stämmer.

Jag fick faktiskt besked om att Försäkringskassan har satt in pengar på mitt konto och det på dagen då jag vaknade och hade haft drömmen om de förlorade tänderna.

Bevis för att drömtydning fungerar är det inte, men ni som har röstat om när jag ska få mina försäkringspengar får i alla fall svar. Och kanske lite glass.

Några veckor var ju för optimistiskt och att jag inte skulle få några stämde ju inte heller.

Jag tror att de 4 som röstade på att jag skulle få pengar, kanske till sommaren, prickade närmast rätt.

Så alla som tycker sig förtjäna att bjudas på lite Ben & Jerry glass får väl ge sig till känna så får vi käka glass ihop någon dag. Pengar att betala notan för har jag i alla fall nu!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards