Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Petra - 13 juni 2008 23:02

Maria har kommenterat ett tidigare inlägg och tycker att jag ska köpa denna till Ailéen. Den finns tydligen för stora hundar oxå.

Men den är lite för feminin i vår smak. Ailéen och matte har aldrig riktigt gillat volanger.

Men jag har ett svagt minne av att ha sett Maria i volangkjol.......

Fast Marias lilla cockerspaniel Wilma fyller år på måndag och jag älskar ju att skämma bort fyrfotingar.

Jag undrar om de kan leverera klänningen så snabbt ; )

Av Petra - 13 juni 2008 22:52

I morgon blir det kalas igen.

Lillskiten fyller 2 år.

Men det blir ett "födelsedagsbarn" med nerklippt svans och tratt över huvudet. Han har nämligen hittat något sår på svansen som han tyckte var en jättebra idé att fortsätta tugga på lite. Det kliade väl antagligen.

Det såg ganska läskigt ut, men nu när pälsen är nerklippt och såret rengjort så tror jag vi klarar oss utan veterinär om han ger f-n i att bita mer på det och kanske håller sig undan vatten ett tag.

Det sista lär bli ren tortyr för badnymfen.

Senast i dag låg han och flöt i vattnet...... på rygg!!!

Så om någon påstår sig ha sett en säl i Kolardammen så var det bara Nisse.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards