Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

Äntligen

Av Petra - 21 juni 2010 21:05

Nu fungerar LillaBlå igen efter att min envisa duktiga IT-kollega på jobbet jobbat några dagar med den.

Även Youtube verkar vilja ladda upp mina filmen så nu får ni se hur lycklig Nisse blev när han fick paket från Piteå och Yrsa

 
 
Ingen bild

Yrsa

21 juni 2010 23:03

Åh va kul att se!!! Önskar att jag kunnat överlämna den personligen. Vår dator är kajko fortfarande så därför kan vi inte blogga idag. Varför jag fick sitta på golvet när familjefotot togs kan man ju undra de säger att jag inte rymdes......

 
Torsten

Torsten

22 juni 2010 13:36

Oj, va galet glaaaad du blev :)) Man blir det av Yrsa o hennes matte!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Yrsa

Yrsa

23 juni 2010 08:49

Nisse, jag lovar att inte sluta blogga - men det kan bli uppehåll några dagar. Matte är ju så seg hon får ju aldrig med sig datorn för att lämna in den. Men jag ska jaga på henne. Hon hjälper mig ibland att skriva från jobbet för där fungerar datorn. Om vi inte hörs så ha en GLAD MIDSOMMAR - vi åker till stugan och Torsten kommer nog dit. Önskar du också kunde vara med. Kram /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

23 juni 2010 13:41

Hälsa din matte att lite mygg dör man inte av....däremot kan man bli lite tokig...men det är ju alla redan, så ingen skada skedd! Ta o kom hit nu!
Glad midsommar ifall vi inte ses :)

http://prinstorsten.blogg.se

 
Sussi

Sussi

24 juni 2010 16:13

Oj vad glad han blev :)
Dom är så gulliga och ivriga när dom ska visa vad dom fått..

Ha en supermysig midsommarhelg

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

26 juni 2010 22:28

Krama matte många kramar - hon behöver det just nu. Min matte har haft 2 bästa kompisar som har gått bort och då behöver man extra-kramar - det är vi bra på tror jag. Klo-klippning - jag kan säga att jag vet vad det är efter den här helgen - matte sa innan vi åkte till stugan - men nu är det länge sen vi klippte klona på Yrsa - men så glömde hon klosaxen (och jag sa inget) sen for hon hem för hon hade glömt andra saker också - men glömde även klosaxen denna gång - men andra gången matte körde hem för saker hon hade glömt så kom hon ihåg klosaxen - och hon säger att det var tur för mig - för hade hon inte klippt hade jag nog fått klo-brott för de var jätte-långa mina klor - ha det bra - kom snart hit - Puss Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 9 oktober 2011 12:04


 

Av Petra - 6 oktober 2011 20:58

Vilken dag! Började morgonen med att läsa på paddan att i-hjälten fått kasta in handduken   Steve Jobs 1955-2011   Väntat men så ohyggligt tråkigt. Sitter här med iMac, iPad och iPhone..... Är det roliga slut nu eller finns det fler som ha...

Av Petra - 15 september 2011 14:57


Det visade sig att jag har samma förmåga som Terje Hellesö att råka på lodjur lite överallt Det oskygga lodjuret dök upp mitt på Sergelstorg när de spelade klasssisk musik och delade ut gratis kramar. Lodjur vill också ha kultur och kärlek!   ...

Av Petra - 6 september 2011 21:37


Grabben här tycker lite synd om sig själv för att han inte fått någon mat i dag. Men det får man inte från en matte som har fått skura golv och tvätta mattor bara för att han har slafsat i sig något mindre bra som han hittat ute. Men lite konsti...

Av Petra - 5 september 2011 21:21


Har fått nya lekkamrater hemma, Ipad och Macbook. Ipaden och jag blev genast bästa vänner och jag håller sakta men säkert på att lära känna Macen. Tycker att den har lite små konstigheter för sig eftersom jag är van vid PC. Men jag antar att man...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards