Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Petra - 1 juni 2010 22:07

Aileén fyller 11 år i dag, eller 84 hundår nogrant räknat.

I morgon firar vi hennes födelsedag eftersom vi då samtidigt firar dagen hon kom till oss   

Men lillmatte var hemma och gav en rolig ätbar kub till födelsedagsbarnet

   Det var inte mycket kvar av den när jag kom hem en timme senare.

   Hos oss får alla djur presenter när någon fyller år och Nisse blev tydligen stormförtjust i kuben och tyckte den var jättekul

   Det är bäst att sova bredvid den lilla bit som är kvar så inte Nisse tar den godaste slutbiten som är ordentligt tuggad och slemmig.

   De som redan smaskat i sig allt godis gick och lade sig tillsammans för att slippa frestas.


Jag fick också presenter i dag. En smart korthållare av dottern och en signerad bok av Martina Haag - Fånge i hundpalatset. Har faktiskt fått den av en annan författare på samma förlag som Martina, Malin Persson Giolito, som ville ha bra tips till varför hon måste skaffa en hundvalp till familjen.

En enkel sak att svara på tycker jag   


PS: Jag blev lite fundersam på jobbet i dag. Tänk om Aileén vet att det är hennes födelsedag i dag och jag inte firar henne....

Köpte med mig en stor påse Frolic så hon skulle få lite godis i väntan på tårta och paket i morgon.

I det här hemmet finns det absolut inga bortskämda hundar   


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards