Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Nu en modeblogg

Av Petra - 10 maj 2010 22:08

Nu när jag ska ha min första riktiga date med undersköna Yrsa är jag lite nervös och funderar på vad jag ska ha på mig 

  

ska jag ha mitt tuffa läderhalsband med nitar eller något av halsbanden med dödskallar. Kanske den röda blir bättre....... Eller kanske helt naturell, naken


Om det regnar kan jag ha min tuffa regnrock

  


Eller så kan jag visa hur stark jag är och bära en massa prylar i väskorna

  


Nervöst det här...... Hur gör man när man har en date igentligen?



 
 
Ingen bild

Karin

10 maj 2010 22:20

Du behöver bara vara ditt underbara själv :)

 
Yrsa

Yrsa

10 maj 2010 22:32

Min matte ler när hon läser din blogg. Hon tycker du är så gullig. Det tycker jag med! Det ska bli så kul att träffas. Nu har jag ju gjort MH test också. Lite j-vla arg blev jag på spökena så det tog lååång stund innan jag gick fram. Men alltså det finns ju inga spöken i verkligheten så jag undrar bara varför jag ska utsättas för det? /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

11 maj 2010 08:02

Hmmm, ja...svårt att välja, du hade en stor garderob....kanske dö'skallar...fan va svårt!!! Men jag tror egentligen inte att Yrsa bryr sej särskilt om det där, hon är inte sån....;)
Nisse, du behöver inte vara nervös, det kommer att gå jättebra!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Yrsa

Yrsa

11 maj 2010 10:04

Nä spöken är jag inte rädd för men jag blev jättearg på dom. Men att gripa tag i leksakerna och ha dragkamp det gav jag 17 i. Varje gång jag skulle göra det så stack jag till en äng och jagade råttor. Matte fick hämta mig där många gånger. Tyckte figuranten var lite trist. Men det var roligt att göra det. Många människor som stod och tittade på mig - jag hade full uppmärksamhet. /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

14 maj 2010 18:22

Nej jag har inte tuggat på inredningen i bilen. Jag äter bara på våra soffor hemma och en hel del mattor. Jag har mest sovit och när jag har blivit less så har jag hängt med mitt huvud nästan ner i baksätet och då har de oftast stannat bilen. Vi syns snart Nisse. /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 9 oktober 2011 12:04


 

Av Petra - 6 oktober 2011 20:58

Vilken dag! Började morgonen med att läsa på paddan att i-hjälten fått kasta in handduken   Steve Jobs 1955-2011   Väntat men så ohyggligt tråkigt. Sitter här med iMac, iPad och iPhone..... Är det roliga slut nu eller finns det fler som ha...

Av Petra - 15 september 2011 14:57


Det visade sig att jag har samma förmåga som Terje Hellesö att råka på lodjur lite överallt Det oskygga lodjuret dök upp mitt på Sergelstorg när de spelade klasssisk musik och delade ut gratis kramar. Lodjur vill också ha kultur och kärlek!   ...

Av Petra - 6 september 2011 21:37


Grabben här tycker lite synd om sig själv för att han inte fått någon mat i dag. Men det får man inte från en matte som har fått skura golv och tvätta mattor bara för att han har slafsat i sig något mindre bra som han hittat ute. Men lite konsti...

Av Petra - 5 september 2011 21:21


Har fått nya lekkamrater hemma, Ipad och Macbook. Ipaden och jag blev genast bästa vänner och jag håller sakta men säkert på att lära känna Macen. Tycker att den har lite små konstigheter för sig eftersom jag är van vid PC. Men jag antar att man...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards