Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Petra - 3 januari 2009 14:49

http://www.jeffdunham.com/#/videos

Upptäckte att de tagit bort en stor del av Achmeds julshow på Youtube. Men här kan man fortsätta roa sig med alla dockor.

Eller är det bara jag som fortfarande är så barnslig så jag roas av dockor?

Funderar starkt på att köpa mig en egen Achmed som skriker "I keel you!" Kunde vara en kul grej på jobbet ; ) 

Av Petra - 3 januari 2009 14:22

 En del människor är lyckliga, ex. Jeff Dunham.

Han har en död dockterrorist i en låda. Jag däremot har en levande katterrorist hemma.

I natt fick Kissen för sig att ändra om lite hemma.

Första gången vi vaknade var när han hade ner en blomkruka.

Efter någon timme var det en porslinstomtes tur att åka ner i golvet och gå i tusen bitar. Jo visst är julen slut men det är väl ändå jag som bestämmer när tomtarna ska bort, eller?

Sedan tidigt på morgonen åkte en blomvas med innehåll i golvet.

Han är uppenbarligen missnöjd över något eller tycker att vi ska hålla oss vakna och underhålla honom även nattetid.

Men då kan han väl säga det istället för att demolera mitt hem. Hans hem!

Har inte tid att blogga mer nu..... ska träna hundarna till att vara kattvakter.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards