Alla inlägg den 12 september 2008

Av Petra - 12 september 2008 23:40

Nisse och jag ska till LA.

Cesar Millan söker nya hundar och mattar (ja, ja säkert en och annan husse är välkommen) till nya program.

Undrar om Nisse anses vara tillräckligt problemfylld eller så får vi fejka lite. Undrar om dra kopplet, rädd för smällare eller allmänt puckad räcker för att få en lektion av "mästaren". Jag kan nog komma på massor av problem på vägen dit.

Men Cesar hittar nästan aldrig fel hos hundarna utan det är ju mest dess ägare som klantat till det. Och där ligger jag nog bra till!


Av Petra - 12 september 2008 20:41

Nu har jag masat mig iväg och sett filmen Sex and the city, så nu är det definitivt slut.

Säkert halva filmen bestod av klädbyten......

När jag kom hem läste jag en tidningsnotis om att Mr Big sagt att det är en uppföljare på gång som ska handla om att de åker till London.

Tror inte det...... så fort de lämnat New York så har det ju gått åt h-----e.

Men finns det mer pengar att tjäna på idén så kanske de t.o.m kanske lägger handlingen i Stockholm. Se tjejerna handla på H&M skulle iaf definitivt göra slut på serien.

En sak irriterade mig i filmen. Paret som tagit steget att flytta från Manhattan och leva "Svenssonliv" hade åldrats ca 10 år sedan serien slutade medan de andra såg ut precis som vanligt.

Så där är det alltså familjeliv som gör att man åldras, medan ett hektiskt singelliv gör en strålande vacker.

Om det ändå vore så väl.....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards