Alla inlägg den 23 november 2008

Av Petra - 23 november 2008 23:17

Det är inte lätt att vara ute och gå i storm.

Inte blir det lättare av att man har en hund som älskar när det blåser och skuttar omkring och ylar av lycka.

Den andra hunden är däremot livrädd så fort det blåser lite och vill bara dra hemåt så fort som möjligt.

Starkast, dvs Nisse, vann och det blev en kort kvällspromenad.

Av Petra - 23 november 2008 18:34

Fortfarande magsjuka hundar.

De turas om.

Men Nisse bryr sig inte om att väcka matte så jag fick börja lördagen med att skura golvet.

1-0 till husdjuren.

Sedan tyckte jag att eftersom det var så juligt ute så skulle min fina julblomma, som har blommat vackert i över ett år, bli väldigt fin på bordet. Då visar det sig att Kissen ätit upp allt det röda.

2-0 till husdjuren.

När jag var ute passade Nisse på att käka upp sin nosgrimma som han får ha när jag har ont i armen eller när Rebecca går ut med honom.

3-0 till husdjuren.

Men i helgen har jag haft flertalet snöbollskrig med hundarna. Förlorar gör den som är snöigast när vi går in. Nisse har dragit omkull mig några gånger men de är chanslösa mot mina snöbollar.

3-1 och äntligen ett poäng till matte.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards