Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Let's dance

Av Petra - 13 januari 2011 21:55

Tjugondag knut och julen ska dansas ut.

Här hemma har det tydligen varit julgransplundring när jag jobbade.

  

De fyrfota familjemedlemmarna har tömt nötskålen och lämnat skalresterna i soffan.

Snyggt jobbat men jag hoppas tänderna fortfarande är hela.

 
 
Ingen bild

Maria

13 januari 2011 23:23

Har du skaffat ekorrar också?

 
Petra

Petra

14 januari 2011 19:08

Om det hade kommit in en ekorre här skulle mitt blivit raserat eftersom hundarna älskar att jaga just korrar. Jag misstänker starkt att Aileén o Nisse är skurkarna i det här fallet. Men säker kan jag ju förstås inte vara....

http://aileenonisse.bloggagratis.se

 
marsipanen

marsipanen

15 januari 2011 22:34

Ha ha! Ludde fick tag i en valnöt och fick ett pudelfnatt. Kast med liten valnöt och så anfall, på´n igen och så efter ett tag grävdes den ner i husses säng. Nötter är underskattat som hundleksak!

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
Grimm

Grimm

16 januari 2011 19:46

Ojoj, det måste jag testa nån gång! ;) Ser ju ut att ha varit kul iaf.

http://www.grimm.bloggplatsen.se

 
Yrsa

Yrsa

16 januari 2011 22:10

Mormor hade järn-koll på mig så jag hann aldrig rymma, jag hade gärna sällskapat med dig i badrummet på Nyår - här var det rätt så lugnt. Nästa nyår kan du komma hit och vara med mig i vår stuga för där hör man nästan inga smällare. /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

25 januari 2011 20:15

Doris är tokig i nötter hon med men hon är inte smart nog att lämna skalen. Hon vräker i sig allt när hon får tag i det..

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 9 oktober 2011 12:04


 

Av Petra - 6 oktober 2011 20:58

Vilken dag! Började morgonen med att läsa på paddan att i-hjälten fått kasta in handduken   Steve Jobs 1955-2011   Väntat men så ohyggligt tråkigt. Sitter här med iMac, iPad och iPhone..... Är det roliga slut nu eller finns det fler som ha...

Av Petra - 15 september 2011 14:57


Det visade sig att jag har samma förmåga som Terje Hellesö att råka på lodjur lite överallt Det oskygga lodjuret dök upp mitt på Sergelstorg när de spelade klasssisk musik och delade ut gratis kramar. Lodjur vill också ha kultur och kärlek!   ...

Av Petra - 6 september 2011 21:37


Grabben här tycker lite synd om sig själv för att han inte fått någon mat i dag. Men det får man inte från en matte som har fått skura golv och tvätta mattor bara för att han har slafsat i sig något mindre bra som han hittat ute. Men lite konsti...

Av Petra - 5 september 2011 21:21


Har fått nya lekkamrater hemma, Ipad och Macbook. Ipaden och jag blev genast bästa vänner och jag håller sakta men säkert på att lära känna Macen. Tycker att den har lite små konstigheter för sig eftersom jag är van vid PC. Men jag antar att man...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards