Alla inlägg den 19 december 2010

Av Petra - 19 december 2010 13:07

Veckan har verkligen gått i 180 knyck.

Julmarknader, Lucia, 2 julfester, veterinärbesök, julstök samt försöka hinna med det vanliga jobbet och alla möten över det. Puh!

Nu skulle man vilja vara lite julledig men jag jobbar varendaste lilla dag.

  

Hundarna uppskattade i alla fall att få komma till Bagarmossen och sitta i väntrummet som är så spännande. Massor av hundar och Nisse uppskattade att det var väldigt mycket väldoftande tikar.

Nisse fick vaccin och Aileén fick en hälsokontroll av Anestis som är en av Sveriges bästa veterinärer eftersom hans insats gjorde att Aileén tillfrisknade för ca 3 år sedan. De är ju greker båda två och det var länge sedan de träffades så det blev ett kärt återseénde. Undrar vad de pratade om?

  

Har man varit på Bagarmossen väntar alltid en belöning i form av en grön krokodil eller en grön igelkott. Aileén har inga planer på att låta er se godsaken.


Eftersom jag jobbar fram till julafton hade jag tänkt mig att gå och handla lite julmat i dag men det vägrar sluta snöa och jag är osäker på om det över huvud taget går att ta sig fram med en DraMaten (bil är inte att tänka på).

En tanke som slår mig är att det här kanske är någon typ av syndasnö isf syndaflod. Som tur är bor vi på 4:e våningen så vi klarar oss ett tag (iaf om jag kommer ut och handlar lite mat), värre är det nog för dem på 1:a och 2:a våningen. Jag skulle vara orolig om jag var dem.

  

Nog ser det juligt ut men det är liiiite för mycket snö




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards