Alla inlägg under april 2008

Av Petra - 11 april 2008 21:22

...i bloggvärlden.

För att försöka mildra tomheten och saknaden ägnar jag nu 30 min. varje fredagskväll till Var fan är mitt band!

Ett dåligt substitut men bättre än ingenting.......kanske


Av Petra - 7 april 2008 17:21

En av Aileéns fantastiska veterinärer, Josefin Öberg, ringde i dag.

De gör slut med oss!

Nu har de inget intresse av att Aileén  kommer dit och tappar blod.

Hon är enligt deras värden SUPERFRISK.

Ett blodvärde som skulle få vilken hund som helst att bli avundsjuk ; )

Men jag klarar inte av sådan där direkta avslut......

jag tänker nog åka dit en gång till innan semestern bara för att vara på säkra sidan.

Tänk om man kanske rent av får en avkopplande och skön sommarsemester detta år?!





Av Petra - 3 april 2008 19:50

Här är maskinen som ska göra underverk med min stryktvätt.

Än så länge håller den måttet.

Ska snart gå lös på den håriga hundfilten och se om den håller vad den lovar.

Rebecca - priset är möjligtvis att få förmånen att ta hit dina kläder för strykning. Som du givetvis gör själv tillsammans med Tobi.


Av Petra - 2 april 2008 20:30

Jag träffade Tobi för ca 3 år sedan i Bankok, Thailand.

Det var nog kärlek vid första ögonkastet.

Men det var inte rätt tidpunkt just då och jag kunde inte ta Tobi med hem.

Under åren har jag funderar på Tobi många många gånger.

Skulle det verkligen fungerar här?

Nu äntligen är Tobi hemma hos mig.

Efter första kvällen kan jag säga säkert att jag är kär.

Av Petra - 1 april 2008 15:25

http://www.agria.se/

Nisse och Aileén kom på 18:e resp. 19:e plats i tävlingen om Sveriges smutsigaste djur. Det var 188 tävlande men Agria medger att det förekommit fusk i tävligen.......

Det gäller naturligtvis inte skithundarna från Tyresö.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards