Alla inlägg den 13 november 2007

Av Petra - 13 november 2007 20:42

I Tyresö är livet inte så spännande...

Möjligtvis kan man få mer spänning i livet om man vågar besöka Guld Fynd som blir rånad var och varannnan dag. 

Men hemma hos mig finns det lite mer vardagsspänning för tillfället.

Vad har unghunden hittat på för roligt i dag när vi jobbat?

I dag var alla hans leksaker försvunna - mystiskt.

Jag fick en liten ledtråd när jag blickade in i sovrummet.

"Hundtäcket" som ska ligga på sängen låg i en hög på golvet och runt det så låg det högar med vit ullig fyllning. Intressant!

I stället för fyllning låg istället Nisses alla leksaker i täcket.

Kreativt!

I stället för leksakslådan i trä föredrar han alltså göra en egen leksakspåse av ett täcke.

Undrar vad jag kommer hitta i morgon?


Det är när man tycker sådana tilltag förhöjer spänningen i livet som man borde göra något. Åt sitt liv alltså.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Unicef


Ovido - Quiz & Flashcards